Jak wygląda przygotowanie materiałów reklamowych?

cyfrowe uszlachetnienie

Materiały reklamowe są powszechnym rozwiązaniem, które możemy spotkać w biurach i w centrach handlowych. Ich rola jest prosta, gdyż mają za zadanie przedstawić informacje, które zawarte są w materiałach. A co za tym idzie zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z usług lub wykonania zakupów.

Zrozumiały przekaz informacji

Informacje zawarte w naszej ofercie muszą być przede wszystkim jasne i zrozumiałe. Jest to szczególnie istotne, ponieważ ma to na celu uczciwe przekazanie informacji, bez ukrytych pułapek. W przypadku gdy nie dostosujemy się do tej reguły, to potencjalny klient może się zrazić, co może skutkować brakiem dalsze zainteresowania przedstawioną ofertą. Dlatego zwięzłość wypowiedzi jest kluczem do zwiększenia zainteresowania.

Kompozycja i wizualizacja

Jeśli mamy przygotowaną treść, którą chcemy zawrzeć w materiałach reklamowych, to następnym krokiem jest przygotowanie projektu wizualnego. Tutaj zadanie jest dla grafika, który dysponując przygotowaną treścią, musi stworzyć szatę graficzną dla naszych przyszłych materiałów.

Podczas przygotowania projektu warto skonsultować technologię, w której ma być wykonany wydruk materiałów reklamowych. Jest to szczególnie istotne, ponieważ inaczej wygląda przygotowanie projektu graficznego dla klasycznego wydruku niż gdybyśmy się zdecydowali na technologię 3DS.

Technologia 3DS dotyczy sposobu wydruku, który cechuje wypukłość oraz faktura. W przeciwieństwie do spotykanych już sposobów wydruku cyfrowe uszlachetnienie pozwala uzyskać większą dokładność związaną z wypukłością wskazanych punktów. Charakterystyczna jest również powierzchnia, ponieważ może być gładka lub chropowata w zależności od tego, co jest zapisane w projekcie graficznym. W wyniku połączenia lakieru z folią uzyskamy wyjątkowy efekt, który jest wyczuwalny podczas zetknięcia się z takimi materiałami. Wyróżnione w ten sposób zdjęcia packshotowe produktów i usług bardziej zapadają w pamięci przyszłych klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *